۱۳۹۰ بهمن ۲۶, چهارشنبه

بوی خیانت شورای سبز امید

چقدر غم انگیزه وقتی میبینم که عزیزانمان در سیاه چال های رژیم کثیف اسلامی روز و شب خودشون رو سپری میکنند ،با شکنجه ،تجاوز ،گرسنگی ،سرما و و و و ........... و اصلاح طلبان موسوی چی ذوب شد ه در امام راحل و معتقد به قانون اساسی سنگسار و اعدام با وقاحت تمام فقط سنگ زندانیان اصلاح طلب رو به سینه میزنند و برای آزادی آنها تلاش میکنند .چقدر غم انگیزه وقتی میبینم که ۲۵ بهمن ها می اید  و میرود  و اصلاح طلب ها که خواهان بر قرار بودن این نظام معتقد به سنگسار هستند مردم رو به تظاهرات سکوت دعوت میکنند  و سبب دستگیری عزیزانمون میشوند ( حداقل 400 نفر در 25 بهمن دستگیر شده اند )  http://azadipress.com/index.php?option=com_content&task=view&id=21059&Itemid=2

بیانیه جوانان اصلاح طلب در آستانه ۲۵ بهمن
 این جوانان در بخشی از این بیانیه با بیان اینکه “ما نسلی هستیم که با گفتمان انقلاب اسلامی زاده شدیم” آورده اند: ما آینده سازانی هستیم که پیر جماران نویدمان می داد. فرزندان خمینی کبیر که خود را موظف می دانند نگذارند میراث وی به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. فرزندان پدرانی که بی دریغ جان در کف نهادند و رفتند تا نگذارند ذره ای از این خاک به دست بیگانه بیفتد.
http://www.irangreenvoice.com/article/2012/feb/13/19528


.چه بوی تعفنی همه جا رو گرفته ....تعفن خیانت به مردم ...تعفن سال ۵۷ و مطمنا  هم بدتر از آن ....تاریخ تکرار میشود!!!!!!!!!!!!
مردم باید هوشیار باشند  و گول شورای سبز نا امید و اصلاح طلب ها رو نخورند .راهی نیست به جز سرنگونی این رژیم خونخوار  آدم کش ....راهی نیست به جز گذر از این نظام کثیف ...کلیت نظام ...
با تشکیل آلترناتیوی در خارج کشور که بتواند  سخنگویی داشته باشد  مثل شاهزاده رضا پهلوی که سیاستمدار و آزادیخواهی هست که  دستش به خون کسی آلوده نبوده ونیست و  در سطح جهانی هم وجهه بسیار خوبی دارد  میتواند  راه گشا و راه حل این مسأله پیچیده که در عین حال  خیلی هم ساده هست باشد  .امیدوارم این آلترناتیو به زودی اعلام موجودیت کند  و مطمئنم که با حمایت اکثریت پشتیبانی و روبرو خواهد شد .




ارسال به بی رنگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر