۱۳۹۰ بهمن ۱۹, چهارشنبه

پيام محمد رضا شاه به بچه هاي ايران

بچه ها سلام ، حالتون خوبه ؟ دهه زجر خوش میگذره ؟ دلتون واسه ما تنگ نشده یه کوچولو ؟ دلار هفتاد ریالی دلتون میخواد ؟ اجاره خونه 500 ریالی چطور ؟ کفش بلا 50 ریال.مرغ تازه 70 ریال.تغذیه رایگان هر روز صبح سر ساعت 10 صبح برای بچه هاتون چطور ؟پیکان جوانان دولوکس 20 هزار تومنی دلتون میخواد ؟ امریکا بدون ویزا ، کسی جرات نداشت تو دنیا چپ بهتون نگاه کنه چطور ؟ :)

وای نه راست میگین ؟ یارو رو از مقوا ساختن از هواپیما پیاده اش کردن ؟ چی ؟ من ساواک داشتم ؟ ای بابا ! خوب امثال همین سید علی توش بودن دیگه، یا این مسعود رجوی مامانی :) چی ؟ من بد بودم ؟ شوخی میکنی ! من زندان داشتم ؟ وای نگو تو رو خدا ! زندان اونیه که الان داری داخلش زندگی میکنی عزیز دلم. جلوی زندان اینا ، مال من مهد کودکم نبود قربونت برم.
اصلا میدونی چیه ؟ من بد بودم !
دهه زجرت بخیر و سلامت !

نه شوخی کردم، دلم اون دنیا هم به حالتون میسوزه :)
منبع >فیس بوک 
طرح غرامت جوانان ایران از انقلابیون 57 که به اشتباه خود اقرار نکرده اند
https://www.facebook.com/enghelab57
ارسال به بی رنگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر