۱۳۹۲ مهر ۱۴, یکشنبه

مجتبی واحدی : نتانیاهو هم میداند بسیاری از مردم ایران جین میپوشند ، مشکل از ماست که فکر میکنیم همه ابله هستند





راستش رو بخواین هیچوقت حوصله نداشتم و ندارم که حرف های آدمایی مثل نتانیاهو رو گوش کنم. اما دیشب برای مصاحبه در مورد ورژن ایرانی نتانیاهو - سید علی خامنه ای - به بی بی سی رفته بودم مجبور شدم حرفاش رو گوش کنم. حقیقتا برای اولین بار از ته دل به عوامل سوراخ شدن لایه اُزن ، لعنت فرستادم. به نظرم مقصر اصلی در تکثیر ژن احمدی نژاد، همین لایه سوراخ شده است . فکر نکنین فقط منظورم نتانیاهو هست که می گفت بعد از سخنرانیش، سفرا صف کشیده بودن که باهاش دست بدن. نه ! منظورم خودمون هم هستیم که فکر می کنیم همه دنیا ، خنگ هستن و ما مجسمه درک و فهم . دیدم بعضی دوستان در برابر حرف های نتانیاهو ، جوری موضع گرفتن که انگار اون فقط یه ابله هست که نمی دونه مردم ایران - ازجمله میلیونها ایرانی جین پوش - مصاحبه اش رو می بینن. به خدا اینطوری ها هم نیست. اون اصلا به دنبال جلب طرفدار در ایران نیست و مردم دهها کشور دیگه، مخاطب اصلیش هستن. نتانیاهو می دونه که هفته پیش صدها میلیون نفر از طریق شبکه های مختلف خبری ، دیدن که تانکهای ارتش اسلام در یک عملیات ظفرمندانه ، تعدادی دیش و سایر تجهیزات ماهواره رو منهدم کردن. پس با خودش فکر می کنه - و متاسفانه ، درست هم فکر می کنه- در مورد حکومت جمهوری اسلامی ، هرچی بگه ، صدها میلیون نفر که شاهد اون عملیات ظفرمندانه و سایر مظاهر قدرت نمایی جمهوری اسلامی بودن، باور می کنن. به قول احمد پورنجاتی به نقل از مرحوم طالقانی ، این به عقل ناقص من رسید تا به عقل ناقص شما چی برسه

منبع > فیس بوک مجتبی واحدی 
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=657732854258441&set=a.101403553224710.3337.100000651986419&type=1&theater



ارسال به بی رنگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر