۱۳۹۲ مهر ۵, جمعه

رضا پهلوی سخنگوی شورای ملی ایران

صحبت های دیشب شاهزاده رضا پهلوی در کانال یک به دلم نشست .من از یه دیدگاهی نگاه میکنم که فقط ناظر مسائل هستم و چیزی که میبینم و فکر میکنم اینه که شاهزاده بهترین سیاست رو داره اجرا میکنه در نقش سخنگو.
رضا پهلوی نه رضا شاه هست و نه محمد رضا شاه و نمیخواد هم باشه و نباید هم باشه .او خودش هست "رضا پهلوی".یه انسان با فکر ، عقل ،سیاست و مشخصات خاص خودش
سالهاست که ایرانی ها نتونستن متحد بشن برای سرنگونی این رژیم منفور و الان شاهزاده با قدم گذاشتن و در به ثمر رسوندن این هدف سعی میکنه که با سیاست و درایت خاص خودش با "مخالفان "خودش متحد بشه و نه لزوما با موافقان و دقیقا این سیاست و درایتی هست که شاهزاده در شورا به عنوان سخنگو بکار میبره و به نظرم باید به نظر شاهزاده احترام گذاشت و به او اعتماد داشت هر چند هم که کسی از این سیاست خوشش نیاد .

منبع >https://www.facebook.com/photo.php?fbid=685614444800409&set=a.138491389512720.21234.100000555798881&type=1&theater


ارسال به بی رنگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر