۱۳۹۰ دی ۲۵, یکشنبه

چنین سخنی تنها از انسانی والا گفته میشود


"من حاظرم دست و پای کسانی را که برای آزادی ایران با هم همکاری کنند ببوسم"
از نیاکان بما یادگار مانده میگویند درخت هر چه پُر بار تر شود افتاده تر میشود این گفته را تنها کسی میتواند بگوید که به واقع خواستار آزادی ایران است اگر ما مردم چنین تفکری را تقویت کنیم ایرانی بهتر به آیندگان تحویل خواهیم داد.

ما ملت باید آگاه باشیم و از خود بپرسیم آنها که وانمود به رهبریت حزب یا گروهی را میکنند چرا در این موقعیت خطر ناک که کشور و مردم را در بر گرفته دست دراز نمیکنند و آمادگی برای بوجود آوردن جبهه آزادی ایران را اعلام نمیکنند؟

ما مردم میتوانیم از پادشاهی، مجاهد، کمونیست، ملی، چپی و راستی را در این زمانها بشناسیم و خوب تشخیص دهیم کدامین تفکر و اشخاص سیاسی دنبال بوجود آوردن ایرانی بهتر برای آیندگان اند.

و آنها که به نام پادشاهی همیشه چوب لای چرخ روند آزادی و آنها که به نام هر گروهی وانمود به مخالفت با رژیم جنایتکار آخوندی را دارند و یا آنها که از قبل نوع نظام را برای ما مردم تعین نموده بدانند اگر دست همکاری در بوجود آوردن چنین جبهه دمکراتیک همگانی برای آزادی ایران دراز نکنند و دوباره به عناوین گوناگون سنگ پراکنی کنند در فردای آزادی ایران باید در مقابل یک دادگاه مردمی جوابگو باشند.

دیشب اتفاقی افتادکه میتواند نویدی مسرت بخش و شروع درست کردن ابزاری که لازمه اولیه آزادی کشور است باشد اما اگر که تک تک ما مردم با بیان پیوستن به چنین جبهه ای به هر طریقی که میتوانیم چه با رقتن بر روی خط های تلویزیون و رادیو و اینترنت و فیسبوک و گفتگو و اطلاع رسانی به دوستان و آشنایان وووووو بگوئیم که از آن حمایت میکنیم

ما مردم باید چنین تفکری که بین دو گروه مخالف پیش آمده را تقویت کنیم تا فردائی بهتر برای آیندگان بسازیم.
از رسانه ها و برنامه سازانی که وانمود به مخالفت با رژیم آخوندی را دارند انتظار میرود که در ترویج چنین تفکری کوشا باشند اگر که به واقع میخواهند ایرانی بهتر را بسازیم.

خواهشمندیم در پخش این خبر و ترویج چنین تفکری که بوجود آمده 100 در 100 کوشا باشید و به دوستان و آشنایان اطلاع رسانی کنید.

با مهر و آرزوی ایرانی بهتر

مرداویج زیاری



https://www.facebook.com/photo.php?fbid=347299805298363&set=a.238505812844430.71671.238504892844522&type=1&theater%D9%87%D8%B1
https://www.facebook.com/tahrim.sabz?sk=wall
ارسال به بی رنگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر