۱۳۹۰ دی ۱۹, دوشنبه

۳ سوال و ۳ جواب از محمد مصطفایی در جلسه گفت و شنود در پالتالک (بررسی طرح شکایت شاهزاده رضا پهلوی از علی خامنه یی)

در جلسه گفت و شنودی که با آقای مصطفایی در روز شنبه ۷ ژانویه ۲۰۱۲ در پالتالک در تالار هواداران شاهزاده رضا  پهلوی در پالتالک برگزار شد من ۳ سوال از ایشان پرسیدم که در یک فایل صوتی هم موجود است ولی من ترجیح دادم که به صورت نوشتار هم این سوال و جواب ها را   بنویسم .دلیل این کار این است که دوستان عزیزشاید  بتواند  راحت تر این سوال و جواب ها را  بخوا نند  به دلیل سرعت کم اینترنت که در ایران است .در ضمن در فایل صوتی آقای لاهیجی اشتباها آقای لاجوردی نام برده شد که با پوزش از کاربران عزیز در اینجا تصیح میکنم .
موضوع این جلسه در باره بررسی طرح شکایت شاهزاده رضا پهلوی از علی خامنه یی بود 




سوال و جواب :


1-با توجه به غیر عملی بودن تحویل خامنه‌ای به دادگاه ، آیا ممکن است  مثل کشور یوگسلاوی سبب حمله ناتو به ایران و جنگ شود ،؟

بحث تحویل دادن یا ندادن نیست در حال حاضر یک شخصیت حقوقی به نام جمهوری اسلامی در ایران حکومت میکند و در حال حاضر در راس آن یکی به عنوان مدیر که نام رهبر  به آن گذاشته شده آقای خامنه یی است .مهم این است که ما صلاحیت حکومت را زیر سوال ببریم و مهم این است که از لحاظ کیفری آنها را به چالش بکشیم وا اثبات کنیم که حکومت آنها حکومت صالحی  نیست و اهلیت ندارد وا از لحاظ کیفری "هم این شخص و هم نمایندگان این شخص "تحت تعقیب قرا ر بگیرند .






2-با توجه به سنّ و بیماری خامنه یی که ممکن تا اجرای شکایت اصلا زنده نباشد؟ تکلیف چه  میشود؟ سیستم جمهوری اسلامی  همچنن باقی‌ خواهد بود?
با بحث جنگ خیلی ها مخالف هستند از جمله خود من و امیدوارم که به آنجا  کشیده نشود .با توجه به شرایط سخت داخل ایران و مشکلات مردم آینده رو نمی شود  پیش بینی کرد و قدرت جمهوری اسلامی را هم نمیشود  و نباید پیش بینی کرد و امیدوارم کارما ن به جنگ کشیده نشود  .بعد از انتخابات سال ۸۸ هزاران نفر مورد ضرب و شتم قرار گرفته و دستگیر شدند و  دهها نفر کشته  شدند .این حکومت با ثروت هایی که از مردم گرفته به راحتی خود را خلاص نمیکند .در داخل ایران اگر مردم بخواهند این حکومت را تغییر بدهند با مشکلاتی مواجه خواهیم شد ولی اگر کنگره ملی در خارج  کشور که خیلی مفید است بتواند هماهنگی خوبی انجام دهد کار راحت تر انجام خواهد شد .در حال حاضر ۳ کار مهم است که ما انجام میدهیم :
1-شکایت که به خوبی باید پیگیری بشود
2-بحث  تحریم انتخابات و اگر بشود فرستادن نماینده سازمان ملل به ایران برای نظارت انتخابات
3- تشکیل کنگره ملی
برای این ۳ کار تلاشهای  زیادی انجام شده  از طرف هموطنان خارج از کشور 







3-خانم شیرین عبادی وا آقای لاهیجی که از مدافعان حقوق بشر هستند چرا تا الان هیچ حمایتی از این طرح نکردند و سکوت کردند? نظر شما در این مورد چیست ?


 اگر این دوستان حمایت نمیکنند این ترس وجود دارد که در کیهان مطالبی در مورد آنها نوشته شود .به عقیده من در فضای دموکراسی همه باید  همکاری  کنند .هیچ فرقی نمیکند ، اگر دیدگاهی برای جامعه من مفید است میتوا نم حامی ان باشم .چه اشکالی دارد اگر بدانم که با این کار به دموکراسی میرسم .این دوستان هم باید کمی فکر و تعمل کنند در این مورد و فکر عواقب بعد  ان نباشند .


















ارسال به بی رنگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر