۱۳۹۱ تیر ۱۱, یکشنبه

جرم ٫ نام خانوادگی!اتهام٫ فعالیت برای آزادی ایران ٫ حکم ٫ ... اعدام مجازی



سید حسن خمینی٫ کنار خامنه ای می نشیند ٫ بدون کوچکترین نقدی به دوران پدر بزرگ جانی اش ٫ لبخندکی به جنبش سبز تحویل می دهد و از خوشحالی بال درمی آوریم و فراموش می کنیم که فامیلش خمینی است!‌!
رضا پهلوی که زمان حکومت پدرش کودکی بیش نبوده ٫ به مناسبت ۱۶ آذر بیانیه می دهد ٫ اسم همکلاسیهای اسیرمان را به بزرگی می آورد ٫ راهکار نشانمان می دهد ٫ به نام پدرش به صلابه اش می کشیم که تو خفه شو چون فامیل پهلوی را داری!

هر چه در کتاب دبیرستان جمهوری اسلامی به خوردمان داده اند را بی کم و کاست باور می کنیم ولی آنچه رضا پهلوی در کتابش راجع به محکوم کردن نقض حقوق بشر در دوران پدرش نوشته است را یکجا نادیده می انگاریم!

هاشمی رفسنجانی ٫ یکی از سران حکومت ٫ نماز جمعه برگزار می کند و پشت سرش به صف می شویم!
رضا پهلوی ٫ با محکوم کردن نقض حقوق بشر در زمان پدرش ٬‌به جنبش سبز امید می بخشد و ما فوری به او حمله می کنیم! که انگار مسئول تمام کارهایی است که *محکومشان* کرده است!


موسوی که در دوران قدرتش بیشترین ایرانی به دست ایرانی کشته شده رو پشتش سینه زنی راه میاندازیم و میگوییم از کشتارها خبر نداشته و با همه امام راحل امام راحل کردنش میگیم بی گناه بوده اونوقت رضا پهلوی برای پدرش سر زنش میکنید و محاکمه میکنیم!!

خمینی جنایتکار به سومان می آید و با آغوش باز می پذیریم و او را بازگشته به مردم می دانیم
رضا پهلوی بدون داشتن مسئولیتی در هیچ حکومتی و با علم به اینکه آوردن نام ۱۶ آذر بعضی طرفداران پدرش را خواهد رنجاند ٫ برای این روز بیانه صادر می کند ٫ و او را به محکمه می کشیم که تو غلط کرده ای برای این روز صحبت کرده ای!

هر چند مقایسه دوران خمینی بی همه چیز جانی ٫ با شاه که حداقل ایران و ایرانی را دوست داشت و به قول تاجزاده همه چیز داشتیم جز آزادی سیاسی ٫ واقعا درست نیست .

عجب مردمانی هستیم ما! گاهی فکر می کنم همین جمهوری اسلامی از سرمان زیاد است که آنچنان کتاب تاریخش را به خوردمان داده اند ٫ که جز آن به هیچ چیز نمی توانیم فکر کنیم!
منبع >فیس بوک دهه پنجاهی ها 
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151071336640309&set=a.370583720308.204032.338261455308&type=1&theater





ارسال به بی رنگی

۱ نظر:

  1. دوست عزیز این آه و ناله‌ها و روضه خوانی‌ها روش آخوندها و همان سید مادر بخطای خمینی زاده است. اگر می‌خواهی شاه را به ایران برگردانی راهش استفاده از تمام امکانات مالی و سیاسی و تبلیغاتی و نظامی چه از غرب و چه از کشورهای عربی است. اصلاً هم مهم نیست این دریوزگانی که اسمشان را گذاشته‌اند ملت ایران چه فکر کنند و راضی باشند یا نه. این مفلوکان که هر روز از چند تا بسیجی متعفن توسری می‌خورند و صدایشان در نمیاید چه اهمیتی دارند؟ شاهت را باید به زور و اگر لازم شد از روی جسد مخالفانت به ایران برگردانی. حتی اگر خودش هم راضی نباشد. حتی اگر لازم باشد نصف ایران را هم بدهی برود بده و شاه را برگردان. از سرزنش و ناله و نفرین این موجودات بی‌ارزش که شناسنامه ایرانی دارند اصلا نترس.

    پاسخحذف