۱۳۹۱ فروردین ۱۷, پنجشنبه

جنگ با آمریکا و ناتو در منطقه خاور میانه به فرماندهی مشترک پوتین و خامنه ای است


خبرگزاری آذربایجان ، خبر ویژه : آمریکا و غرب در خاور میانه جنگ اصلی را با ولادیمیر پوتین و آیت الله خامنه ای  دارند و آنها بطور مشترک این پروژه استراتژیک راهبردی را پیش می برند. این نبرد پنهان با بودجه ملت بی پناه ایران و با دست سپاه پاسداران و با تکنولوزی و راهنمای روسیه است . روس ها بدرستی می داند اگر رزیم اسلامی سقوط کند ، آمریکا در حکومت بعدی ایران حضور قوی خواهد داشت و ضمن از دست دادن پروژه های سودآور خود که بصورت اخاذی  از رژیم مشغول است از دست خواهد داد و با آمدن آمریکا به همسایگی خود در دریای خزر روس ها میلیاردها دلار درآمد بادآورده خود را از دست خواهند داد.


اجاره ماهواره ویژه 
جمهوری اسلامی ماهواره ویژه را  با علامت  اس وی از روسیه  اجاره کرده که فقط کارش دنبال کردن هدف های سپاه قدس در منطقه بویژه عراق و افغانستان است. کلیه ارتباطات و کنترل حرکت نیروها و جابجایی سربازان آمریکایی و نیروهای اعتلاف با این ماهواره انجام می گیرد و به همین دلیل است که به دقت و اغلب بدون خطا هر وقت که اراده می کنند سربازان آمریکایی و نیروهای اعتلاف را هدف قرار می دهند.
در جنگ 23 روزه حزب الله با اسرائیل این ماهواره بود که حزب الله و نیروهای قدس را هدایت می کرد و تیمی ویژه از روسیه بطور منظم کلیه اطلاعات را کنترل کرده  و گفتگوها را شنود می کنند.
اطلاعات بیشتر...
منبع >http://iranazar.net/index.php/2009-06-26-21-48-19/14144-2012-04-05-13-09-50
ارسال به بی رنگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر