۱۳۹۱ فروردین ۲۸, دوشنبه

شاید بسیاری این موضوع را در مورد رضا شاه ندانند


شاید بسیاری ندانید که مجسمه رضا شاه بزرگ در میدان تکسیم استانبول ترکیه به همراه مجسمه اتاتورک هست و ننگ بر ما که در کشورمان نمیتوانیم از این مرد بزرگ قدر دانی کنیم.
ارسال به بی رنگی

۱۳۹۱ فروردین ۲۳, چهارشنبه

لباسی تشریفاتی طراحی و نقاشی شده توسط هنرمند عالیقدر، سیروس آریا به افتخار شهبانو فرح پهلوی

لباسی تشریفاتی الهام گرفته از طراح مد افسانه ای پاریس، شادروان آقای ایو سن لوران، که لباس عروسی علیاحضرت شهبانو فرح پهلوی را طراحی کرده بودند به طراحی و نقاشی شده توسط هنرمند عالیقدر، عالیمقام سیروس آریا به افتخار ملکه خیرخواه ایران زمین علیاحضرت شهبانو فرح پهلوی در جشن مجلل سالانه شنبه ۳۱ مارچ ۲۰۱۲ میلادی خیریه سازمان صنعت طراحان برای جنگ با بیماری ایدز در شهر دالاس واقع در ایالت تگزاس به صحنه نمایش گذاشته شد. . .نمایش لباس سیروس شوی مد آن شب را کاملا دزدیدمنبع > https://www.facebook.com/photo.php?fbid=337014073023182&set=a.103183229739602.2421.100001437763404&type=1&theater
ارسال به بی رنگی

۱۳۹۱ فروردین ۲۰, یکشنبه

روز اول نشست در واشنگتن چگونه گذشت؟


خبرگزاری آذربایجان : روز شنبه هفت آوريل کنفرانسي در «جرمن‌تاون»،واشينگتن تحت عنوان “گذر به دمکراسي” با حضور حدود 20 فعال سياسي برگزار شد .سخنرانان اين جلسه عبارت بودند از دکتر آرام حسامي(استاد دانشگاه در مريلند) ،علي افشاري (عضو اسبق دفتر تحکيم وحدت)، امير حسين گنج بخش (جمهوري خواه) دکتر نوري اعلا(موسس شبکه سکولارهاي سز)، فاطمه حقيقت جو (نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي)،خالد عزيزي(سخنگوي کومله)، شهريار آهي (مشروطه خواه) رويا طلوعي (زنداني سياسي سابق)،  مهران براتي (جمهوري خواه)،حسن شریعتمداری ( ملي مذهبي). ابتدا آقاي ميرسپاسي استاد دانشگاه نيويورک  با ياد شادروان مهرداد مشايخي ،طي يک مقدمه کوتاه در مورد اهميت دمکراسي صحبت و فيلم کوتاهي نيز از اظهارات مهرداد مشايخي پخش کردند،سپس دکتر آرام حسامي به بيان اهداف اين کنفرانس و لزوم منسجم سازي کارهاي سياسي پرداختند و تاکيد کردند که وظيفه اپوزيسيون چيزي جز آلترناتيو سازي نيست و نمي تواند باشد.
پس از وي آرش غفوري نماينده جنبش سبز و اصلاح طلبان در جايگاه سخنران قرار گرفت و صريحا به سه اصل احترام به جمهوري اسلامي و التزام به قانون اساسي و ولايت فقيه اشاره و عنوان کردند که جنبش سبز هدفش ايجاد موازنه مثبت بين نيروهاي منتقد جمهوري اسلامي و نهايتا بازگشت اصلاح طلبان به نظام براي حفظ انقلاب و نظام ميباشد ،وي اضافه کرد که دمکراتيکتر کردن مناسبات قدرت در نظام ج.ا  هدف نهايي و مطلوبشان ميباشد !!و هر گونه همکاري جنبش سبز و اصلاح طلبان  با گروهاي برانداز را منتفي و به ضرر آينده ايران دانست،اين سخنان غفوري با اعتراض شديد  برخي از شرکت کندگان از جمله آقايان شهريار آهي و نوري اعلا و خانم رويا طلوعي قرار گرفت. اقاي امير حسين گنج بخش نيز يکي ديگر از سخنرانان بودند که ضمن بر شمردن مضرات انقلاب خواهان حفظ نظام کنوني جمهوري اسلامي!! با اندکي تغيیرات و ايجاد انتخابات آزاد بودند در ادامه نيز آقايان خالد عزيزي نماينده حزب کومله در مورد لزوم برقراري فدراليسم و حقوق برابر “مليت” هاي!! مختلف تاکيد داشتند که استفاده از واژه “مليت” نيز خود باعث اعتراض عده اي از شرکت  کنندگان گرديد . در ادامه جلسه ارائه طرح گذار از سوی نهاد مردمی نیز با اعتراض اصلاح طلبان روبرو شده و اصلاح طلبان با برگزاری رفراندوم برای تعیین نوع حکومت مخالفت کردند!!. اصرار برگزار کنندگان این نشست بر حذف کلمه (( براندازی )) از طرحهای قابل ارائه در نشست ، موضوعی بود که بایستی به آن بسیار توجه کرد و با آن برخورد کرد .اين گزارش تکميل خواهد شد…
منبع > http://iranazar.net/index.php/2009-06-26-21-48-19/14180-2012-04-08-11-27-37
ارسال به بی رنگی

۱۳۹۱ فروردین ۱۷, پنجشنبه

جنگ با آمریکا و ناتو در منطقه خاور میانه به فرماندهی مشترک پوتین و خامنه ای است


خبرگزاری آذربایجان ، خبر ویژه : آمریکا و غرب در خاور میانه جنگ اصلی را با ولادیمیر پوتین و آیت الله خامنه ای  دارند و آنها بطور مشترک این پروژه استراتژیک راهبردی را پیش می برند. این نبرد پنهان با بودجه ملت بی پناه ایران و با دست سپاه پاسداران و با تکنولوزی و راهنمای روسیه است . روس ها بدرستی می داند اگر رزیم اسلامی سقوط کند ، آمریکا در حکومت بعدی ایران حضور قوی خواهد داشت و ضمن از دست دادن پروژه های سودآور خود که بصورت اخاذی  از رژیم مشغول است از دست خواهد داد و با آمدن آمریکا به همسایگی خود در دریای خزر روس ها میلیاردها دلار درآمد بادآورده خود را از دست خواهند داد.


اجاره ماهواره ویژه 
جمهوری اسلامی ماهواره ویژه را  با علامت  اس وی از روسیه  اجاره کرده که فقط کارش دنبال کردن هدف های سپاه قدس در منطقه بویژه عراق و افغانستان است. کلیه ارتباطات و کنترل حرکت نیروها و جابجایی سربازان آمریکایی و نیروهای اعتلاف با این ماهواره انجام می گیرد و به همین دلیل است که به دقت و اغلب بدون خطا هر وقت که اراده می کنند سربازان آمریکایی و نیروهای اعتلاف را هدف قرار می دهند.
در جنگ 23 روزه حزب الله با اسرائیل این ماهواره بود که حزب الله و نیروهای قدس را هدایت می کرد و تیمی ویژه از روسیه بطور منظم کلیه اطلاعات را کنترل کرده  و گفتگوها را شنود می کنند.
اطلاعات بیشتر...
منبع >http://iranazar.net/index.php/2009-06-26-21-48-19/14144-2012-04-05-13-09-50
ارسال به بی رنگی