۱۳۹۰ اسفند ۶, شنبه

نمايش انتخاباتی , تحريم فعال ,تخريب

تصمیم گروهی از بچه های ایران: کسانی که خونه هاشون نزدیک به محل های رای گیری هست که معمولا حسینه ها و مدرسه ها و مسجد ها هست لطفا با موبایل یا دوربین از جمعیتی که میرن رای بگیرن فیلم بگیرید تا شب بزاریم رو اینترنت و دروغ صدا و سیما رو که میخواد جمعیت رو میلیونی نشون بده باطل کنیم.
منبع عکس > 
 http://miralisabzineh3.wordpress.com/2012/02/23/election/




ارسال به بی رنگی

پیام شاهزاده، نه به فدرالیسم، آری به تمرکز زدایی و زنده کردن رسوم محلی بر پایه فرهنگ ایرانی


نظر شاهزاده رضا پهلوی در مورد نوع حکومت فدرالی


محتوای آن به صورت نوشته :
یک زمانی‌ بود در کشور ما زمانی‌ که پدر بزرگ من وارد صحنه شدند که به نظر من و نیز نظر خیلی‌‌ها اصلا هیچ نهاد عرفی در مملکت ما وجود نداشت ، هیچ نهاد و سازمان اداری و حکومتی وجود نداشت. نه مملکت امنیت داشت نه ما دادگاه داشتیم نه مدرسه. از اول می‌بایست همه چیز ساخته شود. می‌بایست یک نظم و انضباط و حفاظت و امنیتی در مملکت پایریزی میشد، و این کار بدونه مرکزیت دادن به حکومت امکان پذیر نبود ! اما امروز میبایست در جهت خلاف آن پیش بریم. جهان در این جهت است کشور ما هم همینطور , باید در جهت عدم تمرکز بریم . آینده ی که لاقل برای خودم تصور می‌کنم برای آینده ایران، فکر می‌کنم که حکومت مرکزی در اصل سه مسئولیت کلیدی می‌بایست داشته باشد؛ اولین آن در بخش اقتصادی و سیاست اقتصادی کشور و توضیح منافع و ثروت کشور به طور عادلانه، مساله دوم طبیعتاً سیاست خارجی‌ کشور هست نسبت به جهان و مساله سوم البته دفاع از مرز و بوم کشور و امنیت داخلی‌ کشور خواهد بود. به اعتقاد من یک سیاست ملی‌ حداقل استاندارد تضمین شده بهداشتی و آموزشی در سرتاسر مملکت باید وجود داشته باشه و باقیش با خودشان ! چرا نمیتونیم این تصوّر رو بکنیم که بتونیم پارلمان‌های محلی داشته باشیم؟ خودگردانی محلی داشته باشیم؟ چرا به این باور نباشیم که اگر امروز درسته که ما همه هویت ملی‌ داریم به عنوان یک ایرانی‌ اما حقیقت این بخش دوم است که هیچوقت در طول تاریخمان واقعا نتوانستیم به این اعتراف کنیم و با صداقت بگوییم که ما یک هویت قومی هم داریم ، این را نمی‌توان انکار کرد. آن کرد ، آن بلوچ آن عرب خوزستانی آن ترکمن و آن آذری جزو حقایق ما هستند. و این دو با هم منافاتی ندارند . ولی‌ من که چهار گوشه این جهان را سفر کردم دوستان از ویتنام بگیرید تا برزیل، از کانادا بگیرید تا مصر اصلا هیچ ربطی‌ به رنگ پوست و مذهب و فرهنگ یک جامعه ندارد این برمیگردد به بشریت و خواسته بشر! چطور می‌توان انگیزه یک شهروند یک مملکتی را به حد اکثر رساند بدون اینکه آن شخص تضمین یک برابری و مساوات کامل در مقابل قانون داشته باشد. این طبیعیست ! اگر امروز میبینیم خطر تجزیه ایران بیشتر است تا قبل، نهایتاً برمیگردد به خود آن حکومت که در کشوری که سده‌ها بلکه هزاره‌ها کشوری بوده مرکب، که من یادم میاد وقتی‌ تو خیابان راه می‌رفتیم کسی‌ نمی‌گفت این آذریست ، این بلوچ است ، این سنّی است این زرتشتی است اصلا از این حرفها نداشتیم همه ایرانی بودیم! بنا بر این وقتی‌ که ما میگوئیم نظامی که قانون اساسی‌ اش مبتنی‌ باشد بر اعلامیه جهانی‌ حقوق بشر خیلی‌ از این دغدغه‌ها و خیلی‌ از این نگرانی‌‌ها و خیلی‌ از این دید‌ها را ما میتوانیم رفع بکنیم. زبان مشترک ما زبان فارسی‌ است، اگر امروز من برم کردستان نمی‌توانم کردی حرف بزنم ولی‌ حرف همدیگر را به فارسی میفهمیم! اما چرا نتوانند فرهنگ خودشان را ، زبان خودشان را به نسل‌های بعدی منتقل بکنند؟ چرا نتوانند رسانه‌های به زبان خودشان داشته باشند ؟نمی‌گویم فقط در منطقه خودشان، یک کردی هم که در مشهد زندگی‌ می‌کند باید بتواند بچه خود را در یک کلاسی ثبت نام بکند که زبان خودشان را تدریس می‌کند ؟ چرا که نه؟.
منبع >
http://www.youtube.com/watch?v=EcaRccWF-oY&feature=share
ارسال به بی رنگی

۱۳۹۰ اسفند ۴, پنجشنبه

میزان رای آغاست

تلاش بیخود نکنید !!! میزان رای آغاست : امام مقوا
تصویر امام خامنه ای و امام مقوا در کنار یکدیگر
منبع > 
http://miralisabzineh3.wordpress.com/2012/02/23/election/
ارسال به بی رنگی

شماره تلفن پيام گير راديو فردا براي نظر سنجي شخصيت سال

دوستان عزیز هوادار شاهزاده رضا پهلوی شما میتوانید علاوه بر سایت رادیو فردا با شماره تلفن پیام گیر رادیو فردا برای نظر سنجی شخصیت برتر سال به شماره 00420221124114 تماس بگیرید و با گفتن اینکه به شاهزاده رضا پهلوی به عنوان شخصیت برتر سال رای میدهید ایشان را به عنوان شخصیت سال معرفی کنید.مهم‌ترین، تاثیرگذار‌ترین، خبرساز‌ترین شخصیت سال ۱۳۹۰ از نظر شما کیست؟ شما می‌توانید برای انتخاب چهره سال، در نظرسنجی رادیوفردا شرکت کنید و به یکی از ۲۵ گزینه پیشنهادی رأی دهید.
ارسال به بی رنگی

۱۳۹۰ اسفند ۳, چهارشنبه

مهم‌ترین، تاثیرگذار‌ترین، خبرساز‌ترین شخصیت سال ۱۳۹۰ از نظر شما

رادیو فردا امسال طی یک ابتکار اقدام به نظر سنجی شخصیت سال 1390 را کرده است. ما جوانان عضو این صفحه رضا پهلوی را به خود و اعضایمان پیشنهاد میدهیم. او امسال با فرستادن پرونده علی خامنه ای به سازمان ملل شاید بتواند انتقام میلیون ها ایرانی که طی این چندین سال توسط حکومت جمهوری اسلامی کشته ,بدبخت و بیچاره و آواره شده اند و تقاص ما جوانان درون مرز را برای 33 سال ستم جمهوری اسلامی و تازیانه بر پیکر ما را بگیرد. از همه دوستان میخواهیم به این صفحه رادیو فردا رفته و به رضا پهلوی رای دهند.
http://www.radiofarda.com/content/f7_person_of_the_year_radiofarda/24490389.html 
منبع >صفحه فیس بوک طرح غرامت جوانان ایران از انقلابیون 57 که به اشتباه خود اقرار نکرده اند
https://www.facebook.com/enghelab57
ارسال به بی رنگی

۱۳۹۰ بهمن ۲۹, شنبه

می دانی پدر جان، ای پینه بر دست مهربان



می دانی پدر جان، ای پینه بر دست مهربان:

دنیای دون، پر است از کاخ نشینان ِ از کار ِ کارگرانِ؛ مرفهین ِ بی درد
و کوخ نشینانِ کمر کمانی ِ خمیده ی بی جول و پلاس؛ دردمندانِ بی نان
گروهی کالبد ِ کار ندیده و حلق ِ حق ناخورده یشان را از خون خلق پر می کنند
و خلقی که لاشه ی فقط زنده ی تکیده یشان را با بلعیدن بغض ِ خود و فرزندان خالی و خواب می کنند.
و ایران ما، سرزمین ِ سرمایه های سر به آسمان ساییده ی نفت و گاز،
زیر نعلین و سم ِ مشتی دزدِ درنده ی دستار بسر و تسبیح بدست
و آه، ایرانیان سر بر آستانِ آسمانِ آه ها و لعنت و نفرینشان بر این اهریمنان...
و خدایان، هستند؟ نیستند؟ اگر هستند، پس خفه و خفته و خندان اند!...
منبع >فیس بوک
طرح غرامت جوانان ایران از انقلابیون 57 که به اشتباه خود اقرار نکرده اند
https://www.facebook.com/enghelab57
نوشته >
Soroush Sokout
ارسال به بی رنگی

۱۳۹۰ بهمن ۲۷, پنجشنبه

تمبر یادبودی دولت بریتانیا سپاسگذاری و قدردانی از خدمات آقای روح الله خمینی به بریتانیا و غرب

سرانجام دولت بریتانیا با همکاری رادیو بی بی سی بخش فارسی برای سپاسگذاری و قدردانی از خدمات آقای روح الله خمینی به بریتانیا و غرب تمبر یادبودی انتشار کردند! این خوشخدمتی خائنانه ایشانرا به دولت فخیمه انگلستان شادباش و به تمامی ملت ایران تسلیت گفته و امیدوارم ملت ایران دیگر فریب چنین مهره های بیگانه ای را در آینده نخوردند!


ارسال به بی رنگی

۱۳۹۰ بهمن ۲۶, چهارشنبه

ما دیگر فریب اصلاح طلبان را نمی خوریم

سال 1357 خمینی پدران ما را فریب داد و در سال 1390 فرزندان خمینی ,یعنی اصلاح طلبان حکومتی میخواهند ما را فریب دهند.
پاسخ آنها با این ضرب المثل انگلیسی میدهیم :
If you fooled me once, shame on you; fool me twice, shame on me

اگر يكبار مرا فريفتي شرم بر تو باد، اگر دوباره مرا فريفتي شرم بر من باد

شرم بر ما باد اگر بتوانید ما جوانان آزادی خواه ایران رادوباره فریب دهید.
منبع >فیس بوک 
طرح غرامت جوانان ایران از انقلابیون 57 که به اشتباه خود اقرار نکرده اند
https://www.facebook.com/enghelab57

ارسال به بی رنگی

بوی خیانت شورای سبز امید

چقدر غم انگیزه وقتی میبینم که عزیزانمان در سیاه چال های رژیم کثیف اسلامی روز و شب خودشون رو سپری میکنند ،با شکنجه ،تجاوز ،گرسنگی ،سرما و و و و ........... و اصلاح طلبان موسوی چی ذوب شد ه در امام راحل و معتقد به قانون اساسی سنگسار و اعدام با وقاحت تمام فقط سنگ زندانیان اصلاح طلب رو به سینه میزنند و برای آزادی آنها تلاش میکنند .چقدر غم انگیزه وقتی میبینم که ۲۵ بهمن ها می اید  و میرود  و اصلاح طلب ها که خواهان بر قرار بودن این نظام معتقد به سنگسار هستند مردم رو به تظاهرات سکوت دعوت میکنند  و سبب دستگیری عزیزانمون میشوند ( حداقل 400 نفر در 25 بهمن دستگیر شده اند )  http://azadipress.com/index.php?option=com_content&task=view&id=21059&Itemid=2

بیانیه جوانان اصلاح طلب در آستانه ۲۵ بهمن
 این جوانان در بخشی از این بیانیه با بیان اینکه “ما نسلی هستیم که با گفتمان انقلاب اسلامی زاده شدیم” آورده اند: ما آینده سازانی هستیم که پیر جماران نویدمان می داد. فرزندان خمینی کبیر که خود را موظف می دانند نگذارند میراث وی به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. فرزندان پدرانی که بی دریغ جان در کف نهادند و رفتند تا نگذارند ذره ای از این خاک به دست بیگانه بیفتد.
http://www.irangreenvoice.com/article/2012/feb/13/19528


.چه بوی تعفنی همه جا رو گرفته ....تعفن خیانت به مردم ...تعفن سال ۵۷ و مطمنا  هم بدتر از آن ....تاریخ تکرار میشود!!!!!!!!!!!!
مردم باید هوشیار باشند  و گول شورای سبز نا امید و اصلاح طلب ها رو نخورند .راهی نیست به جز سرنگونی این رژیم خونخوار  آدم کش ....راهی نیست به جز گذر از این نظام کثیف ...کلیت نظام ...
با تشکیل آلترناتیوی در خارج کشور که بتواند  سخنگویی داشته باشد  مثل شاهزاده رضا پهلوی که سیاستمدار و آزادیخواهی هست که  دستش به خون کسی آلوده نبوده ونیست و  در سطح جهانی هم وجهه بسیار خوبی دارد  میتواند  راه گشا و راه حل این مسأله پیچیده که در عین حال  خیلی هم ساده هست باشد  .امیدوارم این آلترناتیو به زودی اعلام موجودیت کند  و مطمئنم که با حمایت اکثریت پشتیبانی و روبرو خواهد شد .




ارسال به بی رنگی

این است دستاورد انقلابیون 57

ایرج خدری بازیکن سابق تیم ملی بسکتبال با 2 متر و 17 سانتی متر قد که زمانی افتخار آفرین کشور عزیزمان ایران بود سالیان پیش طی حادثه ای از ناحیه پا فلج شده است. او هم اینک به پای معلول به دستفروشی در جنوب شهر تهران مشغول است. 
خمینی طبق گفته خودش برای نسل ما معنویت و انسانیت اورد. 
ننگ بر تمامی کسانی که این مصیبت را به دامان ما جوانان انداختند
منبع ؟فیس بوک 
طرح غرامت جوانان ایران از انقلابیون 57 که به اشتباه خود اقرار نکرده اند
https://www.facebook.com/enghelab57
ارسال به بی رنگی

۱۳۹۰ بهمن ۲۵, سه‌شنبه

جلسه آشنایی و معرفی سایت بی رنگی در پالتاک با حضور مدیر و دست اندرکاران این سایت


جلسه آشنایی و معرفی سایت بی رنگی در پالتاک
با حضور مدیر و دست اندرکاران این سایت
یکشنبه 30 بهمن 1390 , 19 فوریه 2012
ساعت 11:30 شب به وقت ایران
ساعت 21:00 شب به وقت اروپا 

مکان : مسنجر پالتاک تالار ایران بی رنگی وب 2
Paltalk>Middle east > IRAN Birangi Web 2
www.Birangi.com

آدرس دانلود پالتاک
www.paltalk.com
ارسال به بی رنگی

سیرک انتخابات

خاک بر سر ملتی که بدونه رایش اندازه پهن ارزش نداره و بازهم سر رو زیر بندازه و در انتخابات شرکت کنه.
کسانی که امسال در سیرک انتخابات رژیم شرکت میکنند از نظر جوانان و نسل سوخته بعد از شورش 57 خائن و مسئول مشروعیت بخشی به جمهوری اسلامی هستند.
هر کجا نمیخوای باش از تهران گرفته تا روستاهای زاهدان و کردستان خوزستان و آذربایجان ولی بدان که اگر در انتخابات شرکت کردی و مهر مجلس نهم در شناسنامه ات خورده در واقع مهر خیانت به هم میهنانت هست که در شناسنامت به خوبی ثبت شده
منبع >
طرح غرامت جوانان ایران از انقلابیون 57 که به اشتباه خود اقرار نکرده اند
https://www.facebook.com/enghelab57
ارسال به بی رنگی

۱۳۹۰ بهمن ۲۳, یکشنبه

پیام شاهزاده رضا پهلوی به مناسبت 25 بهمن...حال که شاهزاده گفت من هم هستم.

پیام شاهزاده رضا پهلوی به مناسبت 25 بهمن...حال که شاهزاده گفت من هم هستم.


رفراندوم رفراندوم، این است شعار مردم

 بیست و پنجم بهمن، فریاد آزادی


منبع >http://sokhanibashoma.blogspot.com/2012/02/blog-post_12.html
ارسال به بی رنگی

۱۳۹۰ بهمن ۱۹, چهارشنبه

پيام محمد رضا شاه به بچه هاي ايران

بچه ها سلام ، حالتون خوبه ؟ دهه زجر خوش میگذره ؟ دلتون واسه ما تنگ نشده یه کوچولو ؟ دلار هفتاد ریالی دلتون میخواد ؟ اجاره خونه 500 ریالی چطور ؟ کفش بلا 50 ریال.مرغ تازه 70 ریال.تغذیه رایگان هر روز صبح سر ساعت 10 صبح برای بچه هاتون چطور ؟پیکان جوانان دولوکس 20 هزار تومنی دلتون میخواد ؟ امریکا بدون ویزا ، کسی جرات نداشت تو دنیا چپ بهتون نگاه کنه چطور ؟ :)

وای نه راست میگین ؟ یارو رو از مقوا ساختن از هواپیما پیاده اش کردن ؟ چی ؟ من ساواک داشتم ؟ ای بابا ! خوب امثال همین سید علی توش بودن دیگه، یا این مسعود رجوی مامانی :) چی ؟ من بد بودم ؟ شوخی میکنی ! من زندان داشتم ؟ وای نگو تو رو خدا ! زندان اونیه که الان داری داخلش زندگی میکنی عزیز دلم. جلوی زندان اینا ، مال من مهد کودکم نبود قربونت برم.
اصلا میدونی چیه ؟ من بد بودم !
دهه زجرت بخیر و سلامت !

نه شوخی کردم، دلم اون دنیا هم به حالتون میسوزه :)
منبع >فیس بوک 
طرح غرامت جوانان ایران از انقلابیون 57 که به اشتباه خود اقرار نکرده اند
https://www.facebook.com/enghelab57
ارسال به بی رنگی

۱۳۹۰ بهمن ۱۷, دوشنبه

شاهزاده رضا پهلوی ،مبارزه به دور از خشونت

شاهزاده رضا پهلوی در پیام ۲۹ ژانویه در وبلاگ سخنی با شما گفتنند
باور من به مبارزات به دور از خشونت به عنوان روشی‌ کار ساز برای تغییرات بنیادین در ایران بر مبنای این حقیقت شکل گرفته است، که در نهایت می تواند نتیجه‌اش فراگیر و همیشگی‌ باشد. این روش نه نشان از"بی‌ اراد گی" است که در واقع پیکاری " پرتوان و فعال " است. این مبارزات بر پایه اصول معینی چون جدایی دین از حکومت، انتخابات آزاد، سالم و عادلانه، حکومت مردم بر مردم، جامعه مدنی و ترقی‌ خواهی‌ پایه ریزی شده است. چنین نهضتی تمام اقشار جامعه را در بر می‌‌گیرد که به دور از انتقام جویی‌ها و ماورای هر انگیزه‌ای از خشونت، در پی‌ سرنگونی حکومت دیکتاتوری مذهبی‌ هستند.
منبع >
http://sokhanibashoma.blogspot.com/2011_08_01_archive.html
ارسال به بی رنگی

۱۳۹۰ بهمن ۱۶, یکشنبه

سخنرانی مقوا در فرودگاه


در راستای کش دادن جریان امام مقوائی

منبع >
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=360714283956390&set=a.105112356183252.10965.100000534648933&type=1&theater
ارسال به بی رنگی

ا ز دستاوردهای انقلاب و انقلابیون شوم 57: قتل و اعدام وحشیانه ی شادروان دکتر فرخ رو پارسا -پزشک، آموزگار و نخستین وزیر زن آموزش و پرورش


"منصوره پیرنیا واپسین دقایق زندگی او را، که حکومت به گمان خود به تحقیر همراه با یک روسپی به اعدام سپرده بود، چنین تصویر می كند: پری بلنده اندامی كشیده وبلند و موزون داشت و یک سروگردن از مامورین اجرای اعدام و میرغضب‌ های خود بلندتر می نمود. پری چادرنمازی برسرداشت... گونی كهنه‌ای راآوردند و برسر و روی او انداختند. گونی كوتاه بود و بخشی ازساق ومچ پای موزون پری اززیرچادر و گونی بیرون افتاده بود. گونی دیگری را آوردند و به بلندای پاهای او كشیدند و با طناب دور آن را بستند و به سرعت طناب پیچ‌اش كردند و طنابی بر گردن اوانداختند و سر طناب را به درخت بستند و چون گوسفندی كه بردرخت آویزان می كنند تا آن را سلاخی و قربانی كنند، طناب دار را بالا كشیدند...
گونی كهنه و كثیف و چرک‌آلود دیگری را آوردند و این بارمعلم و پزشک، نخستین زن مدیر كل، نخستین زن وكیل مجلس شورای ملی، نخستین بانوی معاون وزیر و نخستین زن وزیر و مبارز راستین راه آزادی و برابری حقوق زنان را به زور در گونی كردند و برای آن كه دست و پایی نزند، طنابی را بر پاهای او بستند و طناب دیگری را از روی گونی به دور گردن او پیچیدند و او را به درخت اعدام آویزان كردند. طناب داررا كه بالا كشیدند، طناب پاره شد و فرخ‌رو پارسا، در فاصله یک متری به زمین افتاد. حالا دیگر به كلی از حال رفته و بیهوش شده بود. طناب را از سر و رو و بدن او باز كردند و او را به داخل حیاط بردند و دركنار حوض كثیف و آب خزه گرفته‌ای، مشتی آب بر سر و روی او زدند و دوباره او را به هوش آوردند. خانم پارسا كه به هوش آمد نفسی به راحتی كشید و تصور می‌كرد با پاره شدن طناب بیگناهی او نیز به اثبات رسیده و مورد لطف خداوندی قرار گرفته است. كمی آرام گرفته بود و دیگر گریه و زاری و ناله هم نمی كرد. پس ازگذشت نزدیک به پانزده دقیقه، باز او را به محل قتلگاه بردند.
كارش به جنگ تن به تن كشیده بود. این بار سیم کلفت و مقاوم بكسل آوردند و به بالای درخت بستند و سپس سیم دار را بر گردن فرخ‌روپارسا انداختند و چند جعبه خالی پپسی را زیر پای او گذاردند و دقایقی دیگر یكی از دژخیمان مرگ لگد محكمی به جعبه‌ها زد و جعبه‌ها را از زیر پای خانم پارسا به گوشه‌ای پرتاب كرد...ساعت یک و نیم صبح روز ۱۸ اردیبهشت ۱۳۵۹ بود. سه تیر خلاص بر پیكربیجان وی شلیک شد. فرخ‌رو پارسا حتی در وصیت‌نامه ی بس كوتاه خود حقوق زنان را فراموش نكرد و نوشت: «دادگاه میان زنان و مردان تفاوت زیادی می گذارد و امیدوارم آتیه برای زنان بهتر از این باشد» "
منبع >
https://www.facebook.com/enghelab57
ارسال به بی رنگی