۱۳۹۰ دی ۱۰, شنبه

اختلال در اينترنت و شبکه هاي ماهواره خبري امروز در ايران


 خبر رسيده از ايران : اينترنت ايران سرعتش به قدري پايين اومده که فقط ياهو مسنجر باز ميشه .تمام ماهواره هاي خبري مثل بي بي سي و صداي امريکا دچار اختلال شده و معلوم نيست آخوندها دارن چيکار ميکنن.
ارسال به بی رنگی

۱۳۹۰ دی ۹, جمعه

زنــده بــاد ایــران، زنــده بــاد آزادی



آقای علی خامنــه ای متهـــم به جنـــایـــت ،و در نـهایــــت با نـادیـده گرفتــن معاهـــدات بیـــن المللـــی،  

ایـــــران، این مـــرز پــر گــوهــر را در جامعــه بیـن المـللی منـزوی نموده و با خطر حمله نظامی روبرو ساخته است.


آقای علی خامنــه ای، ولــی مطلـــق و حاکــم مستبــد جمهــوری اسلامــی، که حکـــــــــــم او فــراتـــر از قـانــــون اساســـی و رای مـــــردم است، در نقض مستمر حقوق بشر و سرکوب حقوق اساسی شهروندان ایران، ایجاد و تــرویـج فســاد اجتمـاعـی، اقتصـادی، فرهنــگی و سیـــاسی نقش اصلی و اساسی داشته است،

آقای علی خامنــه ای را بدلیــل نقــض گستــــرده حقــــوق بشـــــر و حقـــوق اسـاســـی زنــدانیــان سیـاســـی – عقیـدتـــی، متهـــم به جنـــایـــت علیـــه یکــایـــک شهرونــدان ایــرانـــی می کنم. 

رضا پهلوی
منبع >http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150551589368708&set=a.10150551589258708.438437.304071528707&type=1&theater
http://www.facebook.com/pages/%D8%B2%D9%86%D9%80%D9%80%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%80%D9%80%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%80%D9%80%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B2%D9%86%D9%80%D9%80%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%80%D9%80%D8%A7%D8%AF-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%DB%8C/304071528707
ارسال به بی رنگی

۱۳۹۰ دی ۸, پنجشنبه

نامه سرگشاده محمود مرادخانی، خواهرزاده علی خامنه‌ای


به دنبال شکل گیری کمپین نامه نگاری به رهبر جمهوری اسلامی، دکتر محمود مرادخانی، خواهرزاده سید علی خامنه‌ای که در فرانسه به سر می برد،  نامه ای سرگشاده «خطاب به ایران» نوشته و برای وبسایت «صبح امروز» ارسال داشته است. وی درباره اینکه چرا طبق روال این کمپین خطاب به رهبر جمهوری اسلامی این نامه را ننوشته است به خبرنگار «صبح امروز» گفت که «در شأن من به عنوان یکی از اعضاء خانواده  سیدعلی خامنه‌ای نیست که خطاب به او نامه بنویسم.»
به گزارش صبح امروز، متن این نامه بدین شرح است:

نامه سـرگشـاده به ایـران

            ایرانی که به وجودش ایمان و به سربلندیش امید دارم
 ایـران من
به تـو هنـگامی نامه می‌نویسـم که بسـیار دیـگرانی ایـرانیّـتِ خـود را تـن‌ها در اجـرای آداب و رسـوم می‌بـینند. به گذشـته تو می‌بالنـد امــا امروزت را رهـا کرده انـد و برای فردایـت، تلاشی مفید انجــام نمـی دهنـد!
نـامه‌ام را بخوان و بِدان که همچون برخی، من هرگز امیـدی به دشـمنان اشغالگرت نداشـته و ندارم. برایشان نامه ننوشتـه و نـخواهم نوشــت. دشمنانت آگاهانه و به عمد، مردمانت را به خواری، آواره گی و فساد کشـیده‌اند. طبیعـت زیبـایت را نابـود و ویـران کرده‌اند و… این همه را تو خود بهتر می‌دانی!
بـرای تـو‌ای زادگـاهم نـاله‌های مـادران و پـدران فرزند از دسـت داده و آنانی که هنوز عزیزی را در زندان دارند را نـیز همراه این نامه می‌فرسـتم. بـشنــو، گریه‌های شـبانه آنانی که به نـاحق، عزیزی و یـا فرزندی را از دسـت داده‌اند. بـشنو، شـکواییه اسیران سـیاهچالهای دیروز و امـروز جلادان خود و مـردمانت را!
ایران من
سـی و سه سال اسـت که جمعی متوهـم و باورمـند به اعتقاداتی بدوی و جاهلی، در پهنه زیبای تـو استـبـدادی را به نام نـاموزون «جمهوری اسـلامی» بنا نموده انـد. ما در ابتدا به این جماعت اعتماد نمودیم و یارشـان بودیـم. بسـیاری از ما آن‌ها را خواسته و یا ناخواسته به کرسی قدرت نشـاندیم. اما پس از وقوف به اشـتباه، از دشـمنانت دوری نمودیم و در برابرشـان جبهه مقاومت و مبارزه برافراشـتیم. مقاومت و مبارزه ما به معنای پوزش از تو و از مردمـانت بود و هست. بزرگواریت را قـسم که هرگز قـدمی به عقب نخواهیم گذاشـت و آزمـوده را نـخواهیم آزمـود!
سـردمداران متوهم جمهوری اسـلامی، از خمینی تا خامنـه‌ای، فـرهنگ و مـذهبی را باور دارند که در آن نه آبادانی و سربلندی توسـت و نه رفاه و آسـایش مـردمانت. خودخواهانه و لذت پرستانه به انتظار بهشتی موهوم هستند، امـا جهنمی واقعی را بر مردمانـت تحمیل نموده و جان و مال آن‌ها را به یـغما می‌برند. باشد همانگونه که با وعده‌های پوچ و واهی، نه ازکربلایی گذرکرده و نه بیت المقدسی فتح نمودند، در پشت درهای بهشـت خیالیشان نیز بـمانـند!
در برابر این جماعت،‌ای ایـران من، می‌دانم که در انتظاری که نیرو‌هایمان را چه در زبان، چه در قلم و چه در بازو منسـجم کنیم و هر چه زود‌تر وقبل از آنکه دامنت را دوباره آتش جنگی بگیرد و یا قطعه قطعه‌ات کنند، تو را از چنگال این غارتگران برهانیــم.
در این مـاه و در این زمستان سرد، بـیاییم و کنشـگرایانه و در عمل به یاد آنهایی باشـیم که در زیـر شکنجه و تا پای چوبه‌های دار در برابر دشـمنان ایران و ایرانی ایسـتادند. به یاد آنهایی باشـیم که هنـوز هم در زنـدانهای قرون وسـطایی این رژیم بی‌گناه و یا به خاطر ابراز عقیده‌ای و یا داشـتن مذهبی دگر گرفتـارند. زندانیان سـیاسی و عقیدتی و دیـگر زندانیانی که به ناحق و در دادگاههای ظالمانه جمهوری اسـلامی محکوم شـده‌اند. بـسیاری از جرمهای عمـومی و جنـایی در رژیم جمـهوری اسـلامی قابل پیشـگیری بـوده و دلیـل آن‌ها را در شرایط نامـساعد اجتماعی باید جسـت. برخلاف نظر آخوندهای حـاکم بر ایران، تنها راه به حداقل رسـاندن جرمـهای اجتماعی، پاییـن آوردن نیاز و انـگیزه آنهاسـت و نه اعـدام و نه زنـدان!
ایـران من، قلبهای یکایک ما ایرانی تباران، هر کجای عالم که باشیــم برای تو می‌تپد، امید که زبان و بازوانمان نیز در خدمت تــو باشـند!
هفتم دیماه ۱۳۹۰
محمود مرادخانی
منبع >http://www.sobh-emrooz.com/archives/2418
ارسال به بی رنگی

۱۳۹۰ دی ۵, دوشنبه

اتحاد، تنها راه برای برون رفت از بحران ملی

دست در دست یکدیگر گذا شته ،برای آزادی ایران و استقرار دموکراسی و حقوق بشر در کشورمان بپا خیزیم .
ارسال به بی رنگی

۱۳۹۰ دی ۴, یکشنبه

دهه يادبود و حمايـت از زندانيان (20 تا 30 دی ماه 1390 – 10 تا 20 ژانويه 2012)

بـيـاييـم  در دی مـاه ( از بيستم تا سی ام دی مـاه 1390 ) ياد هـمه قـربانيـان جـمهوری اسلامی و ياران دربند را گرامی بداريـم . در اين مدت تا آنجا که می توانيـم با يادآوری اسـامی زندانيـان بی گنـاه سـياسی و غير سياسی ، با افشای نام جلادان و شکنجه گران و وضعيت و مکان سياه چالهای آشکار و پنهان هم دلگرمی اين عزيزان را مـوجب شـويم که بداننـد که برای آزاديشان تلاش و روز شـماری می کـنيم و هـم آگاهی رسـانی لازم را بـرای جامـعه بين المللی و آنهايی که هنوز فريب اين رژيم را می خورند را کرده باشـيم .
ارسال به بی رنگی

۱۳۹۰ آذر ۳۰, چهارشنبه

از طرح شکایت شاهزاده رضا پهلوی برای محکومیت رژیم ایران و شخص خامنه ای پشتیبانی کنید ....



جنایتکار محکوم است .... شاهزاده رضا پهلوی .... در مجله فردوسی امروز
رژیم جنایتکار ایران محکوم است .... شاهزاده رضا پهلوی ... در روزنامه فیگارو - پاریس

از طرح شکایت شاهزاده رضا پهلوی برای محکومیت رژیم ایران و شخص خامنه ای پشتیبانی کنید .... 


ارسال به بی رنگی

۱۳۹۰ آذر ۱۹, شنبه

برای میرحسین موسوی و رضا پهلوی٫ یکی در تبعید و دیگری در حبس


در راستای خنثی سازی توطئه کیهان توسط رضا پهلوی – اقتباس از کامنتهای بالاترین

به اعتقاد من در شرایط اجتماعی تاریخی کنونی میهن ما اقایان میرحسین موسوی و رضا پهلوی دو شخصیت بارز سیاسی هستند
که با وجود خاستگاه متفاوت و سایر تفاوتهائی که دارند ذخیره های بی چون و چرای ملی محسوب میشوند.
متاسفانه یکی در حبس و دیگری در تبعید بسر میبرند و ما در حال حاضر قادر به تغییر شرایط ایندو نیستیم. عرصه مانور انها تنگ است.
شاهدیم که هیچیک از انان دیگری را منکوب نکرده و نمیکند.
در اینجا سخن بر سر پیاده نظام نیست – که خود را مکلف به خرد کردن حریف میداند- بلکه خود شخصیت صاحبنام سیاسی ای ست که وظایف تاریخی برای خویش مقرر هستند…

۰… وظیفه ای خطیر که ببازی گرفتن ان از میل و اراده هر دو خارج است. بدین معنا که اختیار در دست خود شخص نیست!

هر یک به نقش و مسئولیت تاریخی خود اگاه و مقید است.
اگر به جریان سیاسی حاضر توجه کنیم در خواهیم یافت که هر دو درین روند صیقل خورد
ه – از جلد کهنه درامده و مقبولیت بیشتری یافته اند. دلیل ان در تلاش انها در گسترش دامنه اقشار گسترده اجتماعی نهفته است
که مستعد فعال شدن و موثر واقع شدن بر سرنوشت سیاسی خود و ملت خود هستند.

ما ایرانیان موظفیم تعصبات را کنار گذاشته و هر دو را فرزندان این ملت بدانیم
که قصد خدمت دارند. ایندو دشمن نیستند بلکه به تصادف روزگار دشمنان
ریاکار مشترکی دارند که با نفوذ و رخنه در صفوف مبارزاتی علیه هردو در حال توطئه هستند!
او میداند که چشم و گوش ما باز و همه شان را زیر نظر داریم.

من معتقدم که عامل تعیین کننده اصلی هم میهنان حاضر در صحنه مبارزه داخلی هستند.
ولی برخلاف عملکرد در زندگی شخصی – انچه که مربوط به سیاست کشور و سرنوشت مردممان میشود را با ظرافت یک ادم محافظه کار و دوراندیش لمس میکنم.

ما باید دیوانه باشیم که ابسیونهای احتمالی خود برای اینده میهنمان را فدای گرایشات و یا امیال سیاسی و بدتر ازین دو دگمهای سیاسی کنیم!

من به انگیزه قوی یک سیاستمدار بها میدهم! هرچه انگیزه قویتر باشد – پتانسیل و توانمندی تاثیر در روند سیاسی قویتر است


ارسال به بی رنگی

۱۳۹۰ آذر ۱۶, چهارشنبه

۱۳۹۰ آذر ۱۴, دوشنبه

پوستر پیام رضا پهلوی به مناسبت روز دانشجو,طراحی از گرافیک سبز


یقین دارم که مبارزات آزادیخواهانه مردم کشورمان در راه دستیابی به حقوق بشر، آزادی، دموکراسی و نظامی مبتنی بر جدایی دین از حکومت، به ثمر خواهد نشست.




ارسال به بی رنگی

۱۳۹۰ آذر ۱۳, یکشنبه

شانزدهم آذر : روز دانشجو و روز گفتن نه به جمهوری اسلامی


ارسال به بی رنگی